Investeºte în Mediu. Credem în viitor
Proiect co‐finantat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin
Programul Operaþional Sectorial Mediu 2007 – 2013
Axa prioritarã 4. Protecþia naturii.
Titlul proiectului: ,,Elaborarea unui plan de management integrat pentru situl de importanþã comunitarã Harghita-Mãdãraº ROSCI0090 ºi rezervaþia Lacul Dracului”
Beneficiar: Ocolul Silvic Particular Liban-Zetea
Numãrul de identificare al contractului: SMIS-CSNR 36858
Documentaþia de atribuire
FURNIZARE DE SERVICII TELEFONICE/ FAX/ INTERNET ªI ECHIPAMENT DE TELEFON/FAX PENTRU PROIECTUL
,,Elaborarea unui plan de management integrat pentru situl de importanþã comunitarã Harghita-Mãdãraº ROSCI0090 ºi rezervaþia Lacul Dracului”
IULIE 2012
Nr. 22/ 27.06.2012
APROBAT
Manager proiect
Ing. Fodor György
DOCUMENTAÞIA DE ATRIBUIRE
pentru contractul
Furnizare de serviciul telephonic/fax/internet ºi echipament telephonic/fax pentru proiectul
,,Elaborarea unui plan de management integrat pentru situl de importanþã comunitarã Harghita-Mãdãraº ROSCI0090 ºi rezervaþia Lacul Dracului”
Procedura de atribuire: achizitie directa
Criteriul de atribuire: preþul cel mai scãzut, conectivitate
Data publicãrii invitaþiei de participare: 20.07.2012
Data limitã pentru depunerea ofertelor: 03.08.2012 ora 09.00
Fisa de date sectiunea I
Caietul de sarcini sectiunea II
Formulare sectiunea III
Clauze contractuale sectiunea IV
SECTIUNEA I
FISA DE DATE A ACHIZITIEI
- I. a. AUTORITATEA CONTRACTANTA
Denumire: Ocolul Silvic Particular Liban - Zetea
Adresa: : str. Principalã nr.272, Comuna Zetea
Cod Unic Inregistrare: 28213130
Localitate: Zeta, Cod postal: 537360, Judeþul Harghita, Tara: România
Persoana de contact: În atenþia – dnl. Ing. Dénes Albert
Telefon: 0266 241 192
E-mail: ospliban@yahoo.com
Fax: 0266 241 192
Adresa de internet:.www.ospliban.ro
I.b Principala activitate sau activitati ale Autoritatii contractante
X gospodãrirea pãdurilor
□ aparare
□ ordine publicã/siguranta naþionalã
X mediu
□ economico-financiare
□ sanatate
□ construcþii ºi amenajarea teritoriului
□ protectie socialã
□ cultura, religie si actv. recreative
□ altele (specificaþi)
Autoritatea contractanta achiziþioneazã in numele altei autoritati contractante DA □ NU X
Alte informaþii si/sau clarificari pot fi obþinute: la adresa mai sus menþionatã, intre orele 10,00 – 15,00 de luni pana vineri
I.c. Cai de atac
INSTITUÞIA RESPONSABILÃ PENTRU SOLUÞIONAREA CONTESTAÞIILOR
Persoanele care se considera vatamate printr-un act al autoritãþii contractante au dreptul de a se adresa : instantei judecatoresti competente –Judecãtoria Odorheiu Secuiesc .
Adresã: Odorheiu Secuiesc
Þara: România, Fax:
Solutionarea contestatiilor: Persoana vãtãmatã poate sesiza Consiliul Naþional de Soluþionare a
Contestaþiilor sau, dupã caz, instanþa judecãtoreascã competentã în vederea anulãrii actului ºi/sau recunoaºterii dreptului pretins ori a interesului legitim, în termen de: 5 zile începând cu ziua urmãtoare luãrii la cunoºtinþã.
MIJLOACE DE COMUNICARE
Orice comunicare, solicitare, informare, notificare trebuie formulata in scris si comunicatã autoritatii contractante prin depunere la sediul mai sus precizat al acesteia, prin poºtã cu confirmare de primire sau prin fax, urmand ca in aceasta din urma varianta sa fie confirmatã primarea.
INFORMATII SITE
Legislatie fiscala www.mfinante.ro
Legislatia privind protectia mediului www.mmediu.ro
Legislatia muncii www.protectiamuncii.ro
Cai de atac judecãtorie
II. Sursa de finantare :
Se specifica sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit
- buget propriu
- fonduri structurale
Proiect finantat prin Programul Operaþional Sectorial Mediu 2007-2013, Axa prioritara 4 –Protecþia naturii
II.1.) Durata contractului de achiziþie public: Trei luni
III: OBIECTUL CONTRACTULUI
III.1) Descriere
III.1.1) Denumire contract: Furnizare de servicii telefonice/fax/internet ºi echip. Telefon/fax
(a) Lucrãri □ (b) Produse X (c) Servicii X
Executie
Realizarea prin orice mijloace corespunzatoare cerintelor specificate de autoritatea contractanta in documentatia de atribuire.
Cumpãrare X
Leasing □
Închiriere □
Cumparare in rate □
Categoria serviciului 2A
2B □X
(Se specifica din care categorie de servicii apartine obiectul contractului: fie din Anexa 2A , fie
din Anexa 2B.)
Principala locatie a lucrarii:
Principalul loc de livrare Sediul Autoritatii contractante Ocolul Silvic Particular Liban - Zetea
Principalul loc de prestare
Procedura selectata: Achizitie directa X
- 1. 2) Procedura se finalizeaza prin: Contract de achiziþie public directã
III 1.3. Descrierea produselor care vor fi achizitionate
In cadrul contractului de furnizare vor fi achizitionate urmatoarele produse:
Nr. Crt
|
Denumire Produs/ Servicii
|
U.M.
|
Cant.
|
Preþ unitar fãrã TVA
|
Valoare estimatã fãrã TVA conf.buget proiect
|
Caracteristici
|
1
|
Servicii de telefoane, fax, internet
|
Lunã
|
36
|
400
|
14.400
|
|
2
|
telefon/fax
|
Buc
|
1
|
600
|
600
|
|
III.1.4) Divizare pe loturi : NU
III.1.5) Oferte alternative NU sunt acceptate
III 1.6) Valoarea estimata a achizitiei 15000 ron
III.2) Cantitatea sau scopul contractului
III.2.1) Total produse cuprinse în caietul de sarcini.
III.2.2) Optiuni (daca exista) : NU
IV. Conditii specifice contractului
IV.1 Alte conditii particulare referitoare la contract (dupa caz)
IV.1.1. Contract rezervat (daca DA scurta descriere ) DA □ NU X
IV.1.2. Altele (daca DA, descrieti) DA □ NU X
V. PROCEDURA
Procedura de achizitie: procedura de achizitie directa
Legislatia aplicata
O.U.G. nr. 34/2006, actualizat, privind atribuirea contractelor de achiziþie publicã, a contractelor de concesiune de lucrãri publice ºi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificãrile si completãrile ulterioare;
Legea nr. 337 din 17 iulie 2006 pentru aprobarea Ordonanþei de urgenþã a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziþie publicã, a contractelor de concesiune de lucrãri publice ºi a contractelor de concesiune de servicii;
H.G. nr. 925 din 19 iulie 2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziþie publicã din Ordonanþa de urgenþã a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziþie publicã, a contractelor de concesiune de lucrãri publice ºi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare;
H.G. nr. 782/2006 pentru aprobarea Regulamentului de organizare si funcþionare al Consiliului Naþional de Soluþionare a Contestaþiilor;
Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ;
Legea nr. 500/2002 privind finanþele publice;
Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcþii;
H.G. nr. 264/2003 cu modificãrile ºi completãrile ulterioare, privind stabilireaacþiunilor ºi categoriilor de cheltuieli, criteriilor, procedurilor ºi limitelor pentruefectuarea de plãþi în avans din fonduri publice;
OUG nr.76/2010, pentru modificarea si completarea OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziþie publicã, a contractelor de concesiune de lucrãri publice ºi a contractelor de concesiune de servicii.
Instrucþiunea pentru desfãºurarea achiziþie POSMEDIU Axa 4. Nu
VI. CRITERII DE CALIFICARE
VI.1) Situaþia personalã a candidatului/ofertantului
Declaraþii privind eligibilitatea
Solicitat X
Nesolicitat □
Cerinþã obligatorie :
Declaraþie pe propria rãspundere, completatã în conformitate cu FORMULAR 12A din capitolul de Formulare – original .
Încadrarea în situaþia prevãzutã la art. 180 din OUG nr. 34 /2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatã pentru atribuirea contractului de achiziþie publicã .
Declaraþie privind neîncadrarea în prevederile art. 181
Solicitata X
Nesolicitata □
Cerinþe obligatorii:
- Completare si prezentare formular 12B - Declaraþie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Solicitata X
Nesolicitata □
Declaratie privind calitatea de participant la procedura conform 12C din capitolul de Formulare – original
OFERTANTUL NU ARE DREPTUL:
- sa depunã douã sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza
- sa depuna oferta individuala /comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale/commune
VI.2) Capacitatea de exercitare a activitãþii profesionale (înregistrare)
Persoane juridice/fizice române
Solicitat X
Nesolicitat □
Cerinþe obligatorii:
1) Prezentare certificat de înregistrare eliberat de Ministerul Justiþiei – Oficiul Naþional al Registrului Comerþului de pe lângã Tribunal, în copie conformã cu originalul .
Persoane juridice /fizice strãine
Solicitat X
Nesolicitat □
Cerinþã obligatorie: Documente care dovedesc o formã de înregistrare / atestare ori apartenenþa din punct de vedere profesional - copie legalizata.
VI. 3.) Situatia economico - financiarã
Informaþii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Solicitat X
Nesolicitat □
Cerinþã obligatorie:
• Fiºa de informaþii generale (Formularul 2B din capitolul de Formulare) – original
Neconformitatea fiecarui criteriu reprezintã motiv de excludere a ofertelor în etapa de evaluare.
VII. PREZENTAREA OFERTEI
VII.1) Primire oferte
Operatorii economici vor depune ofertele prin poºtã cu confirmare de primire, internet sau direct la sediul autoritãþii contractante cu confirmare de primire.
VII.2) Limba de redactare a ofertei
Oferta si toate documentele ei, precum si corespondenta dintre ofertant si Autoritatea contractanta vor fi redactate in limba romana.
Documentele furnizate de ofertant pot fi redactate intr-o alta limba insa trebuie insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Traducerea in limba romana va prevala in orice situatie.
VII.3) Perioada de valabilitate a ofertei
Ofertele raman valabile timp de 60 de zile dupa data de depunere a acestora, indicata in anuntul e participare/documentatie de atribuire.
VII.4) Modul de prezentare a propunerii
Ofertantul va prezenta propunerea sa tehnicã în funcþie de solicitãrile din caietul de sarcini. Propunerea tehnicã va conþine un comentariu, articol cu articol, al tuturor specificatiilor conþinute în caietul de sarcini, prin care ofertantul va demonstra corespondenþa propunerii tehnice cu specificaþiile respective.
Oferta operatorilor economici trebuie sa îndeplineasca conditiile tehnice minime specificate în caietul de sarcini din cadrul documentatiei.
Propunerea tehnicã se întocmeºte astfel încât procesul de evaluare ºi informaþiile cuprinse în aceasta sã permit identificarea facilã a corespondenþei cu specificaþiile tehnice minime din caietul de sarcini.
Ofertantul va prezenta graficul de livrare (formular nr. C1).
VII.5) Modul de prezentare a propunerii financiare
- Propunerea financiarã se întocmeºte conform FORMULAR 10
A din capitolul de Formulare - original. Preþul ofertat se va exprima în lei, valoare farã TVA. In calculul pretului final al fiecarui produs va fi luat in considerare (inclus) pretul produsului,
preþul generat de instalarea ºi punerea în funcþiune a produsului si pretul transportului pana la destinatia finala.
2. Propunerea financiara va cuprinde un centralizator de preþuri - formularul C2.
3. Preþul din oferta financiarã va fi ferm ºi nu se va actualiza.
4. Nu este acceptatã ofertã alternativã.
VII.6) Modul de prezentare a ofertei
1. Fiecare oferta completa va fi elaborata într-un original, redactat in limba romana, marcat în mod clar „original”.
2. În cazul documentelor emise de instituþii/organisme oficiale abilitate în acest sens, documentele respective trebuie sã fie semnate ºi parafate conform prevederilor legale. Ofertanþii au obligaþia de a numerota ºi de a semna fiecare paginã a ofertei de catre o persoana sau persoanele autorizate de ofertant pe baza unei imputerniciri scrise, depusa de ofertant in oferta sa
(Formular nr. 21), precum ºi de a anexa un opis al documentelor prezentate.
3. Fiecare oferta va ajunge la sediul Autoritatii contractante Ocolul Silvic Particular Liban-Zetea de 03.08.2012, ora 09.00
4. Fiecare oferta, anexele sale precum si toate actele justificative aferente vor fi prezentate in plic/pachet sigilat pe care se vor mentiona numai:
OFERTÃ PENTRU ACHIZIÞIA PUBLICÃ DE SERVICII TELEFONICE/FAX/INTERNET . PROIECT POSMEDIU – AXA 4.
Documentele de calificare, oferta financiarã ºi oferta tehnicã vor fi introduse fiecare într-un plic separat. Apoi plicurile trebuie introduse intr-un plic mai mare sau pachet.
La depunerea ofertelor Autoritatea contractanta inscrie numarul de inregistrare pe plicul/pachetul exterior, in scrisoarea recomandata cu aviz de primire sau in recipisa de primire predate comisionarului.
5. Toate ofertele primite dupa termenul limita de depunere sau la alte adrese vor fi returnate nedeschise.
6. Riscurile transmiterii ofertei, inclusiv forta majora, cad in sarcina ofertantului.
7. Documentele care insotesc oferta sunt:
- Scrisoarea de inaintare ;
- Imputernicire + copie Carte de Identitate a persoanei care reprezintã ofertantul;
VII.9) Posibilitatea retragerii sau modificãrii ofertei
1. Ofertantii isi pot modifica sau retrage ofertele, pe baza unei notificari scrise, depuse anterior termenului limita. Nicio oferta nu poate fi modificata dupa termenul limita de depunere a acestora.
2. Orice notificare privind modificarea sau retragerea ofertei va fi intocmita, sigilata, parafata si depusa in conformitate cu prevederile de mai sus, iar plicul respectiv va fi inscriptionat, suplimentar, cu cuvintele „modificare” sau „retragere”.
3. Retragerea ofertei in perioada dintre termenul limita de depunere a ofertelor si data de expirare a valabilitatii acestora, va conduce la pierderea garantiei de participare.
4. Toate ofertele primite dupa termenul limita de depunere prevazut vor fi pastrate de Autoritatea Contractanta. Garantia de participare la licitatie aferenta acestora va fi returnata ofertantilor.
Autoritatea Contractanta nu are nici o obligatie fata de ofertele sosite cu intarziere. Acestea vor fi respinse si nu vor fi admise la evaluare.
5.Ofertele declarate întârziate sunt cele depuse dupã data/ora limita inscrisã la pct.VII.8 (3) sau cele depuse la altã adresã.
VIII. CRITERII DE ATRIBUIRE
Criteriul de atribuire: Preþul cel mai scãzut indice la calitate de funcþionare ridicatã
Preþul trebuie sa fie ferm ºi nu va fi modificat la incheierea contractului de achiziþie public respectiv asigurarea conectivitãþii.
Nu se admite actualizarea pretului contractului
Intrarea în efectivitate a contractului
1.Contractul intrã în efectivitate dupã semnarea contractului de catre ambele parti.
2. Dacã pe parcursul îndeplinirii contractului se constatã faptul cã anumite elemente ale propunerii tehnice sunt inferioare sau nu corespund cerinþelor prevãzute în caietul de sarcini se solicitã rezilierea contractului si angajarea rãspunderii contractuale
NOTÃ :
Autoritatea contractantã va comunica tuturor ofertanþilor rezultatul aplicãrii procedurii în cel mult trei zile de la data la care comisia de evaluare a stability oferta câºtigãtoare.
Autoritatea contractantã are dreptul de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achiziþie publicã, dacã ia aceastã decizie, de regulã, înainte de data transmiterii comunicãrii privind rezultatul aplicãrii procedurii de atribuire ºi, oricum, înainte de data încheierii contractului, numai în urmãtoarele cazuri:
a) nu a fost posibilã asigurarea unui nivel satisfacãtor al concurentei, respectiv numãrul de operatori economici este mai mic decat cel minim prevazut, pentru fiecare procedurã, de O.U.G. nr. 34/2006;
b) au fost depuse numai oferte inacceptabile ºi/sau neconforme ;
c) nu a fost depusã nicio ofertã sau au fost depuse oferte care, deºi pot fi luate în considerare, nu pot fi comparate datoritã modului neuniform de abordare a soluþiilor tehnice ºi/sau financiare;
d) abateri grave de la prevederile legislative care afecteazã procedura de atribuire sau este imposibilã incheierea contractului.
e) ca urmare a deciziei pronunþate de Judecãtorie Od. Secuiesc prin care dispune eliminarea oricãror specificaþii tehnice, economice sau financiare din anunþul/invitaþia de participare, din documentaþia de atribuire ori din alte documente emise în legãturã cu procedura de atribuire Decizia de anulare nu creeazã vreo obligaþie a autoritãþii contractante faþã de ofertanþi.
În cazul în care anuleazã aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publicã, autoritatea contractantã va comunica în scris tuturor ofertanþilor atât încetarea obligaþiilor pe care aceºtia ºi le-au creat prin depunerea de oferte, cât ºi motivul anulãrii .
ALTE INFORMAÞII :
- Ofertanþii care participã la procedura de cerere de ofertã, trebuie sã citeascã ºi sã-ºi însuºeascã regulile ºi termenii caietului de sarcini. Orice participant la licitaþie poate formula întrebãri în termenul declarat. Nu vor fi aceptate modificari ale caietului de sarcini.
- Ofertele vor fi considerate inacceptabile în urmãtoarele situaþii :
a) au fost depuse dupã data ºi ora limitã de depunere sau la o altã adresã decât cele stabilite în anunþul de participare;
b) a fost depusã de un ofertant care nu îndeplineºte una sau mai multe dintre cerinþele de calificare stabilite în documentaþia de atribuire sau nu a prezentat documente relevante în acest sens;
c) constituie o alternativã la prevederile caietului de sarcini, alternativã care nu poate fi luatã în considerare din urmãtoarele motive:
- în anunþul de participare nu este precizatã în mod explicit
- posibilitatea depunerii unor oferte alternative;
- respectiva ofertã alternativã nu respectã cerinþele minime prevãzute în
caietul de sarcini;
d) preþul, fãrã TVA, inclus în propunerea financiarã depãºeºte valoarea estimatã
comunicatã prin documentele achizitiei
- încheierea contractului la preþul respectiv ar conduce la eludarea aplicãrii acelor prevederi ale ordonanþei de urgenþã care instituie obligaþii ale autoritãþii contractante în raport cu anumite praguri valorice;
f) în urma verificãrilor prevãzute la art. 202 ºi 203 din ordonanþa de urgenþã se constatã cã oferta prezintã un preþ neobiºnuit de scãzut în raport cu ceea ce urmeazã a fi prestat, astfel încât nu se poate asigurã îndeplinirea contractului la parametrii cantitativi ºi calitativi solicitaþi prin caietul de sarcini ;
- Ofertele vor fi considerate neconforme în urmãtoarele situaþii:
a) nu satisfac în mod corespunzãtor cerinþele caietului de sarcini;
b) conþine propuneri de modificare a clauzelor contractuale pe care le-a stability autoritatea contractantã în cadrul documentaþiei de atribuire, care sunt în mod evident ezavantajoase pentru aceasta din urmã, iar ofertantul, deºi a fost informat cu privire la respectiva situaþie, nu acceptã renunþarea la clauzele respective;
c) conþin în cadrul propunerii financiare preþuri care nu sunt rezultatul liberei concurenþe ºi care nu pot fi justificate;
• Prin ofertã admisibilã se înþelege ofertã corespunzãtoare din punct de vedere al documentaþiei de atribuire, care nu este nici neconformã ºi nici inacceptabilã .
Definitivarea documentaþiei de atribuire
Autoritatea contractantã precizeazã obligativitatea respectãrii de catre ofertanti a reglementarilor din legislatia romana in vigoare privind taxele si impozitele, protectia mediului, conditiile de munca si de protectia muncii. In acest sens autoritatea contractanta mentioneaza ca:
a) instituþiile competente de la care operatorii economici pot obþine informaþii privind reglementãrile referitoare la taxe si impozitare sunt Directiile Generale Judetene de Finante Publice;
b) instituþiile competente de la care operatorii economici pot obþine informaþii privind reglementãrile referitoare la protecþia mediului sunt Agenþiile Judeþene de Protecþia Mediului;
c) regulile obligatorii referitoare la condiþiile de muncã ºi de protecþie a muncii care trebuie respectate pe parcursul îndeplinirii contractului se pot obtine de la Inspectoratele Teritoriale de Muncã.
Ofertanþii au obligaþia sã indice în cadrul ofertei faptul cã la elaborarea acesteia au þinut cont de obligaþiile referitoare la condiþiile de muncã ºi protecþia muncii (Art. 34 din OUG nr.34/2006).
SECTIUNEA II
CAIET DE SARCINI
-
Echipamente INFORMATICE, LOGISTICÃ, ECHIPAMENT DE TEREN, MOBILIER
Nr. Crt
|
Denumire Produs/ Servicii
|
U.M.
|
Cant.
|
Preþ unitar fãrã TVA
|
Valoare estimatã fãrã TVA conf.buget proiect
|
Caracteristici
|
1
|
Servicii de telefoane, fax, internet
- Telefon /fax fix
- Serviciul de telefon mobil pentru 4 aparate
|
Lunã
|
36
|
400
|
14.400
|
|
2
|
telefon/fax
|
Buc
|
1
|
600
|
600
|
|
Termene de livrare solicitate: maxim 5 zile de la intrarea în vigoare a contractului.Cu prima facturã de achitare a serviciului telefonic/fax/ internet lunar se va achita c/v produsului telefon/fax.
Preþul ofertat se va exprima în LEI, valoare fara TVA.
Pretului fiecarui produs va include si cheltuielile de instalarea ºi punerea în funcþiune a rodusului, training, precum si preþul transportului pana la destinatia finala. Ofertantul va completa centralizatorul de preþuri C2.
Livrarea se va face la sediul Punct UIP com. Zetea , sat. Izvoare nr. 87/B
Oferta desemnatã câºtigãtoare va fi cea care respectã cerinþele din caietul de sarcini ºi are “preþul cel mai scãzut, la produs cu cei mai mari indicatori de calitate ºi de funcþionare,,.
|